دلم می خواست های من


ღ☂ღlove2loveღ☂ღ

*اینجا همه چی درهمه*

چقدر هفتاد هشتاد سال کم است برای دیدن تمام دنیا!

 

برای بودن با تمام مردم دنیا!

 

چقدر حیف است که من میمیرم و غواصی در عمق اقیانوس ها را تجربه نمی کنم !

 

میمیرم و حداقل یکبار زمین را از روی کره ماه نمی بینم !

 

دلم می خواست چند سال در یک جنگل یا یک روستا زندگی کنم .

 

چند سالی را هم در چند کشور دیگر با آداب و رسومی دیگر.

 

دلم میخواست چند کلیسا و معبد و مسجد بزرگ جهان را میدیدم و با پیروان ادیان مختلف حرف میزدم .

 

دلم میخواست یکبار هم که شده از ارتفاعی بلند و مهیب پرواز میکردم

 

""دلم می خواست های من"" 

 

زیادند ، 

 

بلندند ، 

 

طولانی اند .

 

اما مهمترین دلم می خواستم،

 

این است که انسان باشم

 

انسان بمانم 

 

و انسان محشور شوم .

 

چقدر وقت کم است .

 

تا وقت دارم باید مهر بورزم به همین چند نفر که از تمام مردم دنیا با من نفس می کشند ،

 

باید مهربورزم به همین جغرافیایی که سهم چشمهای من از جهان است .

 

وقت کم است باید خوب باشم.. .. ..

 

مهربان باشم...

 

ودوست بدارم همه ی زیبایی ها را....

 

ﻣﯽ ﮔﻮﯾﻨﺪ : ﺍﻧﺴﺎﻥ ﻫﺎﯼ ﺧﻮﺏ ﺑﻪ ﺑﻬﺸﺖ ﻣﯽ ﺭﻭﻧﺪ

 

ﺍﻣﺎ ﻣﻦ ﻣﯿﮕﻮﯾﻢ :

ﺍﻧﺴﺎﻥ ﻫﺎﯼ ﺧﻮﺏ ﻫﺮ ﺟﺎ ﮐﻪ ﺑﺎﺷﻨﺪ ﺁﻧﺠﺎ ﺑﻬﺸﺖ ﺍﺳﺖ




نظرات شما عزیزان:

amir
ساعت21:48---5 ارديبهشت 1394
سلام مجکرم از حضورت در وبلاگ من راستی من عکسی از شما در حال رقص نداشت بزار بخشی اگر عکس خودت بدی در حال رقص با کمال میل می گذار

سوزان
ساعت14:54---27 فروردين 1394
خوفه/ب منم سر بزن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ سه شنبه 23 دی 1393برچسب:دلم میخواست-جوک-اس ام اس , 20:48 NaNaZ| |



طراح :‌صـ♥ـدفــ